Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
↑ petusa:
Podobný příklad řešen zde: https://forum.matweb.cz/viewtopic.p … 87#p604519
Offline
↑ vlado_bb:
Vlado, ahoj.
Tejto zadávateľke si ďalšiu tému zavrel a ešte predtým pri nejakej Tvojej veľmi strohej rade komusi mi zišlo na um, že v tejto situácii, keď žiaci nemajú normálny štandardný výklad by sme mohli byť trochu ústretovejší a viac so zadávateľmi komunikovať v zmysle vysvetľovať, aj keď nevedia začať alebo nedodajú vlastný pokus...
Ja by som sa z kníh nenaučila nič a ani všelijaké pofidérne výklady cez net by mi určite nič nedali...
U VŠ je to iné, ale možno nie oveľa...
Maj sa...
D.
Offline
↑ misaH: Ahoj, prave preto, ze v sucasnosti sa na forum obracia viac studentov, by bolo dobre, keby sa udrzal isty poriadok. Dat rozne ulohy do roznych tem a popisat, v com je problem, nemoze byt nad sily bezneho studenta. A ak ano, forum by mu bolo aj tak zbytocne.
“Ja by som sa z kníh nenaučila nič” - a ako inak sa da nieco naucit? (teda okrem clankov v ScienceDirect :) )
Offline
↑ vlado_bb:
:-)
Budeš sa čudovať - na vyučovacích hodinách.
Dokonca ani na VŠ som nevynechala ani jednu jedinú prednášku.
Veď učím, Vlado, aj teraz...
Proste sa mi zdá, že keď žiaci nemajú poriadny výklad, je pre nich ťažké sformulovať, čomu vlastne nerozumejú, keď sa napríklad ani vzorových úloh nedá dosť prepočítať a učitelia poriadne nevidia, čo žiakom nejde a ako a v čom ich usmerňovať.
Nehovorím, že podávať riešenia, ale viesť zadávateľov s podrobnejším výkladom.
Offline