Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Stránky: 1
Ahoj, mám obrovský problém, mám poslední pokus na zkoušku z matematické analýzy, připravoval jsem se celý půl rok, chodil na doučka, na všechna cvičení a přednášky.
Naučil jsem si příklady, definice a takové ty řečičky v jednotlivým tematům, nikdy jsem neprošel přes písemnou část k ústní.
Nejsem nějaký odborník na matiku, ale povedlo se mi úspěšně absolvovat předměty jako diferenciální počet - seminář, lineární algebra a diskrétní matika.
Jak se mám efektivně připravit? Poradí mi někdo? Díky.
Mohl by mi někdo doporučit nějakou sbírku příkladů(či víc sbírek), která by zahrnovala:
Body množiny
Funkce
Derivace
Integraly
Děkuji.
Zdravím,
bohužel jsi neuvedl alespoň vzorovou zkoušku + cca, kde jsi "pohořel" nejvíce. Na vašem TRIALu se teď neorientuji, asi to všechno přesunuli na interní užití, bez dostupu zvenku? Podle tohoto tématu (mnou přesunutého) je vidět, že ještě zůstává nedocvičeno to, co je ze SŠ. Ovšem náročnost přesunutého příkladu je dost "pod" požadavky MA1 odsud. To ještě upřesni, pokud máš zájem.
Podle odkazu bych doporučovala např. tuto sbírku, videa na VŠB a materiály z VŠB, odsud dost často doporučuji. Z knih - pořád Hlaváček a Eliaš, Horváth, Kajan. Ale teď je hodně elektronických sbírek, raději upřesní, co jsi již používal a co je u vás doporučováno.
Jakou technikou jste cvičili na doučování? Podle materiálů u vás ze školy a vzorových písemek? Dořešili jste úlohu do úplného konce (nebo doučovatel řekl "a zde je kvadratická rovnice" a šli jste dál)? Děkuji.
↑ jelena:
Ahoj, děkuji za odpověď a za odkaz na sbírku, jde o předmět M1 (ne MA1)
Obsah předmětu: