Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Stránky: 1
Dobrý den,
chci se zeptat zda by mi mohl někdo pomoci s výpočtem intervalu spolehlivosti pro úspěšnost reklam na eshop. (Sklik)
Problém je asi takový - mám různé klíčová slova, které když uživatel zadá do vyhledávače, tak se zobrazí moje reklama. Za kliknutí na reklamu uživatelem platím. Úspěšnost klíčového slova, ale i reklamy (jedno slovo může spouštět různé reklamy) hodnotím na základě následného prodeje zboží na webu (Konverze).
Pro výpočet mám průměrný konverzní poměr pro všechny slova dohromady - jak často lidé nakoupí pokud kliknou na mojí reklamu spuštěnou jakýmkoliv slovem.
Dále mám počet kliknutí. Počet zobrazení.
Jde mi o to pomocí intervalu spolehlivosti identifikovat ty klíčová slova, která sice spouští reklamy a lidé na ně klikají, ale už nenakupují.
Potřebuji spočítat například 80% interval spolehlivosti, že dané slovo je o několik % horší, než zbytek všech slov.
Chápu, že bude záležet na počtech měření a následném výběru rozdělení.
Většinou není problém mít jednotky tisíc zobrazení, stovky prokliků a z toho jednotky procent konverzí.
Můžete mi s tím někdo pomoci ? :)
Offline
Ahoj,
návodom na riešenie by mohlo byť určenie jednotlivých slov a počet kliknutí na nich ako nezávislých premenných vstupov do modelu pre každého prichádzajúceho užívateľa. Výstup je jeden napr. binárny: tovar kúpený 1 resp. tovar nekúpený 0. Napadá ma (ale neviem či je to ok) buď viacnásobná, logistická alebo možno poissonova regresia. Celý proces bude zrejme black-box, takže môžeš skúsiť aj neurónové siete alebo svm.
Offline
Stránky: 1