Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 14. 08. 2017 22:04 — Editoval digimarketer (14. 08. 2017 22:06)

digimarketer
Zelenáč
Příspěvky: 1
Reputace:   
 

Výpočet intervalu spolehlivosti pro úspěšnost reklam

Dobrý den,

chci se zeptat zda by mi mohl někdo pomoci s výpočtem intervalu spolehlivosti pro úspěšnost reklam na eshop. (Sklik)

Problém je asi takový - mám různé klíčová slova, které když uživatel zadá do vyhledávače, tak se zobrazí moje reklama. Za kliknutí na reklamu uživatelem platím. Úspěšnost klíčového slova, ale i reklamy (jedno slovo může spouštět různé reklamy) hodnotím na základě následného prodeje zboží na webu (Konverze).



Pro výpočet mám průměrný konverzní poměr pro všechny slova dohromady - jak často lidé nakoupí pokud kliknou na mojí reklamu spuštěnou jakýmkoliv slovem.

Dále mám počet kliknutí. Počet zobrazení.

Jde mi o to pomocí intervalu spolehlivosti identifikovat ty klíčová slova, která sice spouští reklamy a lidé na ně klikají, ale už nenakupují.

Potřebuji spočítat například 80% interval spolehlivosti, že dané slovo je o několik % horší, než zbytek všech slov.
Chápu, že bude záležet na počtech měření a následném výběru rozdělení.
Většinou není problém mít jednotky tisíc zobrazení, stovky prokliků a z toho jednotky procent konverzí.

Můžete mi s tím někdo pomoci ? :)

Offline

 

#2 03. 10. 2017 09:36

creat
Příspěvky: 75
Škola: EF Žu - Kves
Reputace:   
 

Re: Výpočet intervalu spolehlivosti pro úspěšnost reklam

Ahoj,

návodom na riešenie by mohlo byť určenie jednotlivých slov a počet kliknutí na nich ako nezávislých premenných vstupov do modelu pre každého prichádzajúceho užívateľa. Výstup je jeden napr. binárny: tovar kúpený 1 resp. tovar nekúpený 0. Napadá ma (ale neviem či je to ok) buď viacnásobná, logistická alebo možno poissonova regresia. Celý proces bude zrejme black-box, takže môžeš skúsiť aj neurónové siete alebo svm.


Pes je na to, aby poslúchal a nie aby rozkazoval v chalupe.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson