Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Stránky: 1
Ahoj, teď budu dokončovat učebnici Undersranding Analysis od Aboota a zajímalo by mě jakou učebnící bych mohla navázat, asi dobré podotknout ,že jsem samouk takže učebnice ve stylu Rudin W. principle of mathematics není vhodná. Ještě přikládám kapitoly Understanding analysis. Díky moc :)
Contents:
1) The Real Numbers
2) Sequences and Series
3) Basic Topology of R
4) Functional Limits
and Continuity
5) The Derivative
6) Sequences and Series
of Functions
7) The Riemann Integral
8) Additional Topics
↑ Lesní víla:
Ahoj,
Chceš něco od stejného autora?
Jakému oboru se hodláte věnovati, studente? Jinými slovy má to být něco z analýzy nebo něco jiného?
Proč ti ta učebnice, kterou jsi četla, připadala vhodná a ta od Rudina nikoliv?
↑ check_drummer:
Ahoj ! :)
Řekla bych, že mě z analýzy lákají metrický prostory, možná teorie míry, ale jelikož se učím pouze z učebnic nejsem si jista jakým směrem se nyní vydat :( Ale ráda bych pokračkovala v analýze (asi) samozřejmě pokud máte nějaké doporučení ráda si ho vyslechnu :). Zdá se mi ,že Rudin píše velmi stručně a formálně, neposkytuje mnoho motivace proč věci vlastně definujeme tímto způsobem (například) , narozdíl Aboot dělá v tomto ohledu výbornou práci. :)
Řekla bych, že Rudin je spíše na zdokonalení znalostí, ale to je jen osobní názor.
↑ Lesní víla:
A ty jsi se někdy vyšší matematice věnovala a teď se k tomu vracíš, a nebo vůbec?