Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 03. 10. 2010 15:54 — Editoval p3!An (03. 10. 2010 15:56)

p3!An
Zelenáč
Příspěvky: 19
Reputace:   
 

Výběr vědecké kalkulačky

Zdravím všechny.

Studuji čtvrtým a také posledním rokem střední školu. Vlastním kalkulačku, která zvládá vykreslovat grafy (Sencor SEC 101), jsem s ní spokojen, avšak pro novou formu státní maturity je kvůli grafickému režimu nepoužitelná.

Možná mnozí namítnou, že není potřeba vybírat kalkulačku - prostě nějakou koupit a je klid. Avšak jsem opačného názoru.

Rád bych si pořídil kalkulačku, kterou bych mohl využívat i dále při studiu VŠ, proto bych vás rád poprosil o rady.

Vybral jsem tři: Casio FX-991ES - Casio FX-991ES PLUS - Casio FX-95 ES PLUS. Kterou by jste si koupili na mém místě vy?

Zde přikládám screeny:

http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewImage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=12394&ImageID=127&DisplaySize=-1&ListingID=50
http://www.sweetkiddy.com/ebay/pic/cal/FX-991ES-Plus-desp.jpeg
http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewImage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=12394&ImageID=152&DisplaySize=-1&ListingID=144
http://www.sweetkiddy.com/ebay/pic/cal/FX-991ES-Plus-desp2.jpeg

Offline

 

#2 03. 10. 2010 15:59 — Editoval b.r.o.z1 (03. 10. 2010 17:51)

b.r.o.z1
Místo: Oktáva Gymnázium
Příspěvky: 367
Reputace:   15 
 

Re: Výběr vědecké kalkulačky

↑ p3!An:
Ahoj, jsem také ve 4. ročníku, kupoval jsem si o prázdninách kalkulačku. Vlastním model fx-991EX PLUS a nemůžu si ji vynachválit:-)


"Vím, že nic nevím." Sokrates

Offline

 

#3 03. 10. 2010 17:44

byk7
InQuisitor
Příspěvky: 4713
Reputace:   221