Dobrý den obracím se na Vás s prozbou, doufám, že neporušuji řád, ale už toho učení mám pokrk. Mám vypracované varianty ke zkoušce, ale nějak tomu vůbec nerozumím. Potřeboval bych vysvětlit jak co funguje, proc to tak je atd....napřiklad ( asnychronní motor...co umi, nahradní schéma atd...) kdo umí a je tohle pro něj banalita, obracím se na něs s možností přivídělku na ceně by jsme se domluvili, jsem chudej student, ale za pouhou konzultaci dám i 100kč/hod je to pouze 15 otázetk zadání dám sem do skryteho řešení. Bydlím v praze a kamkoliv dojedu ideální by bylo,kdyby jste mi sem odpověděli a pak by jsme se domluvili přes icq nebo email. Mě by se to hodilo zítra od 13:00 hod nebo i později a pak v pátek celý den, doufám, že se zde najde duše, která by mi pomohla se připravit na tuto zkoušku, eventuálně i o víkendu, ale až v neděli.
Skrytý text:
Varianty na základy elektrotechniky
1
1)Výkon jednofázového proudu na kapacite, časový průběh napětí, poudu a výkonu.
2)Nahradni schema transformatoru a vysvetlit jednotlive soucastky(odpory a civky).
3)Konstrukce stejnosmerneho stroje, rovnice motoru a dynama..
2
1)Druhy vykonu trojfazoveho stridaveho proudu,cinny,jalovy,zdanlivy,Zapojeni do soustavy hvezda a trojuhelnik
2)Transformator,schema,nahradni schemal,rovnice
3)Derivační (s vlastním buzením) dynamo, schéma zapojení, náhradní schéma, zatěžovací charakteristika, podmínky nabuzení
3
1) obvody R,L,C; obecný vztah pro napětí a proud => co na R,L,C vzniká ...(na jenom teplo, na druhém elektrika a na třetím magnetické pole)
2) asynchronní motor - momentová charakteristika a Klossův vztah
3) tranzistor ve funkci zesilovače, jeho schéma
4
1)Výkon jednofázového proudu na indukčnosti, časový průběh napětí, poudu a výkonu.
2)Chod transformátoru naprázdno, zjednodušené náhradní schéma, ztráty transformátoru v chodu naprázdno.
3)Derivační (s vlastním buzením) dynamo, schéma zapojení, náhradní schéma, zatěžovací charakteristika, podmínky nabuzení.
5