Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
↑ stanska:
Tedy myslím, že pokud učitel tvrdí, že výsledek je špatně, pak nemá pravdu.
Pokud by ale ten příklad byl takto
Teď mě ještě napadlo, že by ten příklad mohl být takto:
Offline
↑ stanska:
Pak vidím jedinou možnost a to tu, že se ještě neberou záporná čísla
a tudíž je výsledkem 0
Offline
↑ ttopi:
Zdravím :)
Máš pochopitelně pravdu, ale pokud já si pamatuji, tak když jsem chodil na základku
(to už je pěkných pár let cca 40) pak pokud se neprobírala ještě záporná čísla tak
pokud vyšel záporný výsledek tak výsledkem byla 0.
Teď se ale zřejmě učí něco jiného.
Offline
↑ Cheop:
Ahoj a omlouvám se, že jsem předtím zapoměl pozdravit :-)
U nás se to řešilo tak, že než jsme se učili záporná čísla, tak se příklady dělaly tak, aby do této oblasti nezacházely :-)
Jestli jim na ZŠ říkají, že -217 je 0 a za rok jim řeknou, že ne, že je to zas -217 tak to potěš, to budou mít pěkně velký makovice a v nich pěkný zmatek :-)
Offline