Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
↑ Hanis:
Jsem asi fakt idiot, ale furt to nechápu. Mohl by jsi mi prosím nějak nastínit jak bych měl uvažovat jako to "dítě" kreré tam napíše dvojku ? když vidí 2 řady když ne čísel tak křivek z kterych nemám ponětí jak bych měl dospět k té dvojce. Díky.
Offline
v čísle 6 je jednou "ouško"
v čísle 8 jsou dvě "ouška"
v čísle 5 není "ouško"
Podívej se, jak ta čísla vypadají, malé dítě nemá páru, co to je 7. Ono pracuje jenom s tím obrázkem...
Offline
↑ Hanis:
prave proto se mi zda jako blbost, aby jakekoliv male dite tuhle hadanku vyresilo, protoze
8809 = 6 mu nemuze davat naprosto zadny smysl, vsak dite si ani nijak nevylozi tu rovnost
Offline
Zkusím to předložit šestiletému synovci a tří a půl leté neteři, už i ona běžně počítá do deseti, sčítá si i odčítá, tak uvidíme, co oni na to.
I když je fakt, že už číslice znají (naučili se je z poznávaček aut), tak je to možná bude mást.
Offline