Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 25. 06. 2012 19:37

standis
Zelenáč
Příspěvky: 3
Reputace:   
 

Programování na učitelství

Ahoj, v říjnu nastupuji na MFF obor učitelství fyzika-matematika pro SŠ.Nikdy jsem nebyl programátorský typ a rád bych se zeptal, jak je obtížné programování na učitelském studiu. Stačí mi základy (if,else, for cykly, pole, matice atd.) nebo se vyžaduje něco více??

Offline

 

#2 25. 06. 2012 20:29

elypsa
Místo: Stará Boleslav
Příspěvky: 706
Reputace:   40 
 

Re: Programování na učitelství

Zdravím,
měl jsme podobný dotaz a bylo mi řečeno, že se s programování začíná od začátku a jde tam hlavně o algoritmy. Každopádně když něco už umíš je to jen a jen dobře.


Baf!

Offline

 

#3 25. 06. 2012 20:43

standis
Zelenáč
Příspěvky: 3
Reputace:   
 

Re: Programování na učitelství

Uf, tak to jsem si trošku oddychnul. A nevěděl bys, kde se dají například sehnat nějaké materiály ze cvičení či tak??

Offline

 

#4 25. 06. 2012 21:20 — Editoval teolog (25. 06. 2012 21:23)

teolog
Místo: Praha
Příspěvky: 3497
Škola: MFF + PřF UK
Pozice: Gymnázium Přírodní škola - učitel (M, Z)
Reputace:   167 
 

Re: Programování na učitelství

Já jsem studoval také učitelství matiky na MFF (ale v kombinaci se zeměpisem, takže jsem nebyl kmenový student MFF ale PřF, z čehož plyne, že některé věci jsme měli trošku jinak).

Naše programování bylo poměrně jednoduché, pracovali jsme v MS Office a Visual Basicu a trochu jsme se otřeli o makra v excelu. Programátor nejsem, při nástupu do prváku jsem z programování neuměl vůbec nic, ale vše jsem zvládl bez potíži a rozhodně bych se toho nebál.