Matematické Fórum

1. 8. 2026 (L) Fórum bude brzy uzavřeno 😿

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 25. 06. 2012 19:37

standis
Zelenáč
Reputace:   

Programování na učitelství

Ahoj, v říjnu nastupuji na MFF obor učitelství fyzika-matematika pro SŠ.Nikdy jsem nebyl programátorský typ a rád bych se zeptal, jak je obtížné programování na učitelském studiu. Stačí mi základy (if,else, for cykly, pole, matice atd.) nebo se vyžaduje něco více??

#2 25. 06. 2012 20:29

elypsa
Místo: Stará Boleslav
Reputace:   40 

Re: Programování na učitelství

Zdravím,
měl jsme podobný dotaz a bylo mi řečeno, že se s programování začíná od začátku a jde tam hlavně o algoritmy. Každopádně když něco už umíš je to jen a jen dobře.

Baf!

#3 25. 06. 2012 20:43

standis
Zelenáč
Reputace:   

Uf, tak to jsem si trošku oddychnul. A nevěděl bys, kde se dají například sehnat nějaké materiály ze cvičení či tak??

#4 25. 06. 2012 21:20 — Editoval teolog (25. 06. 2012 21:23)

teolog
Místo: Praha
Škola: MFF + PřF UK
Pozice: Gymnázium Přírodní škola - učitel (M, Z)
Reputace:   167 

Já jsem studoval také učitelství matiky na MFF (ale v kombinaci se zeměpisem, takže jsem nebyl kmenový student MFF ale PřF, z čehož plyne, že některé věci jsme měli trošku jinak).

Naše programování bylo poměrně jednoduché, pracovali jsme v MS Office a Visual Basicu a trochu jsme se otřeli o makra v excelu. Programátor nejsem, při nástupu do prváku jsem z programování neuměl vůbec nic, ale vše jsem zvládl bez potíži a rozhodně bych se toho nebál.

Stránky naší vyučující s náplní jsou zde.

Ale opakuji, je dost možné, že kmenoví matfyzáci to mají více do hloubky. To je potřeba ověřit v karolínce.
Naše předměty byly:
NMUE021(MPRM001A) Úvod do programování a práce s počítačem
NMUE022 Základy algoritmizace a programování

#5 25. 06. 2012 21:26

standis
Zelenáč
Reputace:   

↑ teolog: