Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
↑↑ kamtar:
Je to správné řešení, nejedná se o náhodu.
↑↑ Copyright:
Obávám se, že i na ten jeden bod je to poněkud málo, avšak naděje umírá poslední.
↑ mikey:
Přesně na cm znamená s přesností na jednotky centimetrů. Bodování doplním k číslům úloh.
Offline
↑ mikey:
Bodovaní maš v zadaní www.novamaturita.cz
Offline
↑ Copyright:
Mám pocit, že tu tenhle dotaz už někde byl. Nicméně očekávám, že zápis nerovností ohodnotí Cermat taktéž dvěma body, protože se o zápisu intervalem v zadání nikde nezmínil.
Offline
↑ mikey:
Podle posledního odstavce zde by mělo být oficiální řešení zveřejněno do 14. 5., tedy dříve, než ředitelé dostanou výsledky svých studentů - z toho plyne, že výsledky nebudou dříve než 15. a také že záleží na pohotovosti ředitele.
Offline
Zdravím,
měl bych dotaz. Vím, že maturity neopravujete, ale u příkladu číslo 5 jsem uvedl jen že x > -1 ,ale na množinu jsem zapomněl. Myslíte si, že mi uznají za 2 body či jen za 1 bod?
Dovoluji si tvrdit, že to bude za 2 body, jelikož v zadání není napsáno, že je výsledek požadován zapsat intervalem a zápis x > -1 je jednoznačný a standardní
Offline
↑ Nikoleta:
V 26.2 se v exponentu násobí dvě záporná čísla, nemůže být tedy ve výsledku záporný, jak nabízí možnost E.
Offline
↑ rio.beda:
Ano, jedná se o ekvivalentní zápis, pouze se obvykle dává přednost tomu, který nezačíná mínusem.
Offline
↑ rio.beda:
Jak říkají kolegové, tak by měli uznat i ekvivalentní zápisy. To znamená, že když je vyžádáno od řešitele zapsání výsledku do kolonky, tak musí k výsledkům každého řešitele v těchto případech přistupovat individuálně (posoudit, zda je nebo není výsledek ekvivalentní - pravděpodobně budou mít všechny možné ekvivalentní zápisy při ruce).
Offline
↑ rio.beda:
Není důvod, proč by neměl být alternativní zápis povolen. V případě neuznání takovéhoto řešení by asi bylo na místě podat stížnost.
Offline
Ahojte, prosím Vás pořád mi to nějak nejde a nevím pořádně jak na to pomohl by jste mi někdo prosím? :)
Obrázek je na http://www.fm.vse.cz/wp-content/uploads/2009/04/C3.pdf příklad 4
Dětsky ́bazén obdélníkové půdorysu EFGH o rozměrech EF = 13, FG = 6 má u strany HE hloubku EA = HD = 1 m a u strany FG hloubku FB = GC = 0,6 m.
Potom jeho objem v m3
patří do intervalu
a)(45;50)
b) (50;55)
c)(55;60)
d) (60;65)
e) žádná z předcházejících odpovědí není správná
Offline
↑↑ Peta8:
Zdravím a děkuji, trochu do mlýna jsem přidala do úvodního tématu o maturitách, zaktualizuji i nástěnku.
↑ jandulatko:
předpokladem pro manažerské rozhodování je např. "být ve správný čas na správném místě" - tedy s úlohou, která nesouvisí s maturitou jara 2013, třeba být ve svém vlastním tématu -viz pravidla
Zdravím.
Offline
Ahoj chtela jsem se zeptat, protoze mi celkem jde o to kolik doatanu bodu :) tak jestli u prikladu 4. Kdyz jsem napsala 2a-1 a do jmenovatele jen 2 a ne 2a. Tak jestli je to uplna kravina a nedaji mi ani nic za postup. A podminky jsem udelala: 2a+1 se nesmi rovnat 0 a 2a se nesmi rovnat +-1. Je to blbost ?? Diky moc
Offline