Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
↑↑ Rumburak:
:-) já jen, že všechno je také dialekticky kontinuální (aby kolega nebyl zmítán v rozpacích z dojmu, že oproti cestě kolegy ↑↑ zdenek1: se navrhuje jiná ↑↑ Rumburak:).
↑↑ vanok:
děkuji, určitě je zajímavé vidět více metod, už jsme o tom i hovořili (a myslím, že to bylo také u kuželoseček) - jelikož je to téma bohaté na metodiky.
ale: Spíš bychom měli spojit síly a přimět kolegu Callme, aby systematicky studoval materiál od vyučujícího a první pomoc hledal na konzultacích u svého vyučujícího, případně u spolužáků ve stejném studijním programu.
↑↑ Callme: to je škoda, že nepoužil - učitel to psal s jistou představou a se zaměřením na spektrum studentů, co před sebou vidí od přednášek do zkoušek (viz "poslední přednáška" ze stejného zdroje jako studijní materiál).
Tak zdárné dořešení s kolegy přeji (mne čeká přes víkend psání materiálu, který určitě nikdo číst nebude, ale jednoduše musí být). Zdravím.
Offline
↑ Callme:Neviem, ako ste mali na prednaske zavedenu prvu derivaciu realnej funkcie, ale na 95 percent som si isty, ze prednasajuci uviedol dve motivacne ulohy - jednu o okamzitej rychlosti a druhu o dotycnici ku grafu funkcie. A prave ta druha je klucom k tvojej otazke. Takze prec s internetom a pozri do svojich poznamok z prednasky.
Offline