Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 13. 03. 2016 20:27

ŠPATNÝmatematik
Zelenáč
Reputace:   

Jak se naučit matematiku (primárně kombinatorika)

Dobrý den,
ze všeho nejdřív bych chtěl trochu osvětlit mou situaci. Studuji 3. ročník školy, zaměřené na IT. Obor mne baví, ale na VŠ se ovšem nechystám. Matematika mi nikdy moc nešla. Na základní škole jsem hodně dlouho chyběl, na SŠ už bych teoreticky v mém věku neměl co dělat, mám vcelku nedostatky v určitých směrech, co se matematiky týče a doteď jsem tak tak prolézal. Nečekám, že by ze mne byl dobrý matematik, ani to nechci. Matiku nemám rád, nebaví mne a nehodlám z ni ani maturovat. Jen narovinu říkám, jak to je. Chci se spíše zaměřit na ostatní maturitní předměty a na to co bych v životě opravdu chtěl dělat. Potřeboval bych tu matiku pouze nějak doklepat do maturity. Nemám však peníze na to, abych si zaplatil nějaké doučování a tak si budu muset pomoci svépomocí a internetem. Momentálně bereme kombinatoriku, dělali jsme variace, permutace a kombinace. Vůbec jsem to nezvládl. Upřímně jsem se na to ani sám pořádně nepodíval. Mám pouze nějakou představu, co je to diskriminant a tím to končí. Teď jsme začali brát binomickou větu a Pascalův trojúhelník. Rád bych se to naučil, ale absolutně nemám představu o tom, jak? Jak se naučit matematiku? Do konce roku máme ještě probírat Pravděpodobnost a Statistiku. Co bych se prosím měl doučit? Bude následující učivo navazovat na kombinatoriku? Jak se to vše naučit? Děkuji mnohokrát za odpovědi.

#2 13. 03. 2016 20:41

mukel
Reputace:   

Re: Jak se naučit matematiku (primárně kombinatorika)

↑ ŠPATNÝmatematik: