Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Zdravím
rád bych poprosil o pomoc radu ohledně Binárního stromu v Javě
mám hlavně problém s naprogramováním hloubky stromu, zrušení a vytvoření stromu. Maximum, minimum, výpis všech prvků jsem zvládl celkem bez problému. V Javě jsem začátečník. Rozepisoval jsem si to i na papír, vysloveně na nějakém příkladu - tíml jsem si vytvořil a napsali myšlenku, co bych chtěl tedy nějak zrealizovat, ale nějak to nezvládám.
přiložím sem celý můj kód, aby byla vidět i struktura stromu jak je co tvořený