Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 13. 06. 2009 22:27

Mihulik
Příspěvky: 175
Škola: MFF UK - Matematická analýza, Nav. Mag.
Pozice: student
Reputace:   
 

Matematická analýza

Zdravím všechny,
pomalu se již rozhoduji kam jít po střední na výšku. Hodně mě zaujalo studium Matematické analýzy na MFF (konkrétně funkcionální analýza, ale to je teď pro začátek jedno).
Zajímalo by mě, jaké si myslíte, že je uplatnění po škole pro člověk s vystudovanou matematickou analýzou?
Dále by mě zajímaly vaše tipy na vhodnou literaturu pro studium matematické analýzy (nějaká knížka tipu "Úvod do matematické analýzy" atd.). Současně studuji knihy Diferenciální počet I a II a Integrální počet I a II od V. Jarníka, takže mám na hóódně dlouho co dělat, ale rád bych se pak pustil do studia  matematické analýzy jako takové, abych věděl, jestli o ní mám uvažovat nebo ne.


Děkuji za vaše názory:-)

Offline

 

#2 13. 06. 2009 23:24

Johny
Příspěvky: 213
Reputace:   
 

Re: Matematická analýza

↑ Mihulik:

To jaké máš po škole uplatnění je většinou uvedené u každého oboru. Myslím,že to je tzv. profil absolventa.  Tam to bude rozvedeno nejlépe.

Nevím  jaká je skladba předmětů toho oboru,který uvádíš. Tedy nemusí to být přesné :D.  Já osobně studuji  počítačovou matematiku, ale myslím že takhle jednostraný obor by byl pro mě smtící :). Matika a informatika má velice blízko k sobě. Na druhou stranu,pokud  Tě matika baví je dobré začít trochu větším rozsahem v bakaláři a postupně se profilovat v navazujícím a případně doktorském studiu :).

Ohledně literatury dobré jsou MATEMATIKA I. , II. , III. , nevím kolik to má dílů přesně.

Offline