Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 26. 10. 2012 21:46

mikl3
Příspěvky: 2635
Škola: FS ČVUT (12-16, TZSI, Bc.)
Pozice: Studuji magisterske
Reputace:   78 
 

rýsovací prkna

ahoj, mám v plánu si pořídit rýsovací prkno k rýsování technických výkresů
hledal jsem na internetu, chtěl bych se vás zeptat, snad někdo má zkušenosti s rýsováním na stolech/prknech/deskách a mohl by mi pomoct
budu rýsovat formáty A4 a A3, většinou to budou technické výkresy součástek, spojů, strojů... (studuji teoretický základ strojního inženýrství na FS ČVUT, máme hodně výkresů)

na internetu jsem našel nějaké nabídky
http://www.pos-praha.cz/prod--rysovaci- … -plus-633/
http://www.pos-praha.cz/prod--rysovaci-prkno-a3-76/
http://www.velkoobchodplus.cz/21473-rys … 45-/?run=0
samozřejmě je tam toho více, teď mi to nějak nešlo hledat

do formátu prkna A3 doufám, že připnu i A4? když né pomocí těch připínáků (jako na ubrus na stůl - jsou k dostání k některým prknům), tak pomocí lepicí pásky (poradili byste jakou pásku, abych to potom neodtrhl?), nebo na A3 a pak oříznout

máte prosím někdo dobrou zkušenost s určitým výrobkem? co byste mi poradili k výběru? např. je lepší mít milimetrovou síť? usnadní mi to práci výrazně? je výrazně snazší a rychlejší a čistší pracovat na prkně, než jak já doposud na nerovném dřevotřískovém stole pomocí trojúhelníku a úhloměru?

děkuji za rady

Offline

 

#2 26. 10. 2012 23:17

FliegenderZirkus
Příspěvky: 544
Škola: RWTH Aachen
Reputace:   25 
 

Re: rýsovací prkna