Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 12. 06. 2009 20:37

Shurayuki
Zelenáč
Příspěvky: 1
Reputace:   
 

Theory of Infinium

Zdravím, studuji FF UK, tedy tu nemám co pohledávat ;-) Ale přesto bych přítomné ráda požádala o radu, či spíše vysvětlení, jedné teorie od jistého Billa Ramssisse. Jedná se o jakousi "Theory of Infinium", ve které se dotyčný opírá o tři principy:
1. Vacuum does not exist
2. The universe is infinite
3. And everything in it moves and repeats constantly
Docela mě to zaujalo, ale zásadním problémem je, že veškeré texty, které jsem o tom našla, jsou v aj - a na překlad si vážně netroufám... Pokud byste mi tedy někdo jenom ve stručnosti objasnil, o co se jedná, budu moc ráda. Díky!

Offline

 

#2 13. 06. 2009 09:23 — Editoval jelena (13. 06. 2009 09:23)

jelena
Jelena
Místo: Opava
Příspěvky: 30020
Škola: MITHT (abs. 1986)
Pozice: plním požadavky ostatních
Reputace:   100 
 

Re: Theory of Infinium

↑ Shurayuki:

To ovšem předpokládá hermeneutický přístup jak ze strany tazatele, tak ze strany tázaného.

Co jsem měla teď u kávy možnost nakouknot do materiálů zmíněného autora, tak se třeba shodujeme s autorem v modelu dělení jablek, ale já tomu neříkam veděcká metoda.

Jinak jsem nebyla materiálem zaujata natolík, abych podala podrobný výklad (navíc "káva je vypita a není žádná do zásoby"), ale třeba někdo z kolegů má hlubší znalost buď problematiky nebo větší zásoby kávy. Asi by to chtělo konkrétní otázku - třeba z toho, co jsi pochopila a co konkrétního je potřeba osvětlit.

----------