Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 28. 05. 2022 18:00 — Editoval Andrew123 (28. 05. 2022 18:01)

Andrew123
Příspěvky: 40
Reputace:   
 

Získání certifikátů z pokročilejších oblastí VŠ matematiky

Ahoj,
rád bych si doplnil vzdělání v matematice čistě pro vlastní potřebu. Mám už vystudovaný computer science a pracuji jako programátor/data scientist. Rád bych si buď vystudoval někdě čistou matematiku, ale samozřejmě ne na denním studiu, anebo si udělal nějaké certifikáty z jednotlivých oblastí VŠ matematiky. Rád bych nějakou matematiku podobnou na MFF UK, ale ta dálkové studium nenabízí. Pravděpodobně tedy asi nějakou zahraniční univerzitu, která jde studovat čistě dálkově/online. Protože si občas dělám nějaké zahraniční zkoušky z programování nebo machine learningu, tak jsem se chtěl zeptat, zda nevíte i o nějakých možnostech získání uznávaných certifikátů z oblastí jako je abstrakni algebra, matematické struktury, teorie čísel, pravděpodobnost, teorie míry atd.. Na MIT a podobnych školách jsem našel nějaké kurzy, ale není to možné ukončit nějakou zkouškou nebo certifikátem, alespoň jestli jsem teda hledal dobře.. Na portálech jako je coursera je spousta kurzu ukoncenych certifikátem, ale jsou to vesměs aplikované věci typu "Statistics and business".. Jinými slovy, nemáte někdo tipy, kde si udělat např. nějaké mezinárodně uznávané certifikace z jednotlivých a pokročilejších oblastí "čisté" VŠ matematiky? Ideálně z nějakých uznávaných univerzit.. Jednotlivé certifikáty bych navíc preferoval před dálkovým studiem, protože si to můžu lépe korigovat při práci a nejsem tak vázaný jako při klasickém studiu. V computer s