Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Ahoj ↑↑ nick1992:
kritéria hodnocení jsou na stránkách cermatu: TADY
Offline
↑↑ nick1992:
Řešení není správně.
Správné řešení - stejně jako řešení celého testu: Odkaz
6,5 = 4/1 + 2,5/1
Toto je nesmysl.
Nepočítala bych s žádným bodem - postup je špatně, výsledek taky.
Kritéria hodnocení jsou tady: Odkaz
Určitě si procenta dokážeš spočítat sám.
Pokud se něco od loňska nezměnilo, možno použít i maturitní kalkulačku. Podle ní je trojka za 36-33 bodů.
Offline
společnost CERMAT na webu novamaturita.cz napsal(a):
MATEMATIKA
Didaktický test z matematiky konalo letos celkem 28 849 žáků, z toho 25 117 byli „prvomaturanti“. Ti si letos matematiku volili o něco méně než v loňském roce – celkem se pro ni rozhodlo 36 % z nich, loni byl tento podíl o 3 procentní body vyšší. Neúspěšnost v didaktickém testu z matematiky je v letošním jarním zkušebním období celkem 30,5 % (odpovídá 8809 žáků), v řádném termínu pak neuspělo 24,1 %, tj. 6 056 žáků. Nárůst neúspěšnosti oproti loňskému roku o zhruba 3,5 procentního bodu mezi prvomaturanty potvrzuje trend poklesu vědomostí a dovedností, který pozorujeme od prvního ročníku státní maturity.
Hlásím 45 bodů z 50 (percentil 95.3) a výslednou jedničku. Bohužel čeština mě zklamala, DT 60 z 69, sloh 16 z 30, kde si myslím, že si někdo léčil své mindráky a ubral :( Ráno, když došly výsledky DT, tak jsem byla docela spokojení, popravdě až překvapená, ale ten sloh mi docela vyrazil dech. Tak málo jsem nečekala...
A co ostatní?
Offline
↑ janca361:
Ahoj,
Tak já jsem dopadl takhle:
Matematika- úspěšnost 100%, percentil 99,7
Čeština- úspěšnost 98,56%, percentil 98,2 a slohovka 24 z 30 takže 2 :)
Offline
↑ Crashatorr:
Gratuluji, já bych musela dát 8b z ústního, abych měla dvojku, takže to nějak nevidím. No uvidíme ;)
Offline
↑ janca361:
Díky, prosím tě jak funguje ta celková známka z češtiny? To se počítá na body nebo se jen udělá průměr?
Offline
↑ Crashatorr:
Části jsou 1:1:1, takže se sečtou body a převedou na procenta a ty za výslednou známku - spočítat si to můžeš tady. (Neoficialitu výsledků a to, že jsou orientační nechápu - je to z webu Cermatu -> mělo by to být oficiální)
Offline
35 bodů , percentil 80,2% - tedy známka 2 :)
nervozita, stres víc než jsem očekával...takže jsem nakonec rád :) hodně jsem zmatkoval, ráno jsem ještě sháněl po škole šablonku fcí na poslední chvíli, kromě toho jsem se nějak necítil vůbec dobře. Na začátku testu jsem nějak nevnímal a nepochopil jsem, k čemu je těch 15 min , a proč nemůžu psát rovnou do archu. Došlo mi to, až když jsem se podíval na spolužáka, tak jsem psal tedy začal psát to sešitu. Pak jsem psal celou práci tedy do toho sešitu a v závěru to přepisoval. Kromě toho mi vůbec nedošlo, že mám psát pouze výsledky do archu, nevím proč, já tam většinou psal celý postup všude, až později mi to došlo, že mám psát většinou jen výsledky :D
Offline
Tak hlásím odmaturováno.
Matematika: 1
Čeština: 3 (díky zkažené slohovce) - ústní: šťastná 13: Ota Pavel - Smrt krásných srnců - 7/9b
Programování: 2; Model počítače (jedna ze dvou otázek, kterou jsem fakt nechtěla)
Angličtina: 2; Our capital city Prague
Offline
↑ janca361:
Gratuluji a děkuji za práci a čas, který dáváš tomuto fóru.
:-)
(s mým časem to je nyní podstatně horší)
Offline
Koukám, že úspěchů je nějak málo :-(
Offline
Nepamatuju si, jak se odpovídalo na uzavřené úlohy, ale to ani nevadí.
Podle mě to bylo triviální, ani to štěstí nebylo třeba. :))
Edit1: Možná se vám podaří otevřít zadání zde.
Edit2: Já už se těším na M+, kde by mohla být i nějaká zajímavější planimetrie. :)
Edit3: Tak zadání je už i na oficiální stránce.
Offline
↑ holyduke:
Podobný příklad už ale v maturitní písemce byl, takže to je jen vymlouvání. Na Facebooku jsem se setkal s názorem, že chtít obraz čísla X je ekvivalentní s opačnou hodnotou, což mě ze začátku znejistilo, ale pak pobavilo nad takovou úvahou.
Offline
Tady je řešení: http://ulozto.cz/xKmoWe7N/maturita2015- … nam-cz-pdf
Offline
Omlouvám se, ale zeptám se opět zde a opět stejným způsobem
Ta čeština, TO MA BÝT VTIP?!!!!! tohle má bejt v pohodě?
Offline
↑ byk7:
hm, zřejmě chápu, že tobě jde všechno... mě čeština taky jde, ale *** přece tohle je trošku moc? Co má znalost *** Bible nebo *** řeckejch bohů spojitý s češtinou? To mám jako umět najít 4 gramaticky správný slova v A4 textu během 2 minut? Tohle je ale silně ubohý... Proč teda do tý *** matiky nedali místo pošahanýho rozšiřování trojkou nějaký integrály? Proč tam místo debilní číselný osy nedali komplexní čísla?
CERMAT = BOHNICE
Offline
↑ Freedy:
Prvně se uklidni. :-) Jakou spojitost má znalost Bible s češtinou? Asi nic moc zásadního, ale s literaturou spojitost má. Patří ke starověkým literárním památkám a znalost zrádce Jidáše mi přijde elementární. To stejné platí o řeckých bozích, kteří vystupují v nejednom řeckém dramatu (jinak Pallas Athéna, Palladium, které mělo chránit Tróju...). Ano, máš pravdu, že v průměru na jeden úkol nevychází ani dvě minuty, ale tak přece, jiné si měl za pár sekund, ne?
Offline