Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 25. 11. 2010 19:23

mikl3
Škola: FS ČVUT (12-16, TZSI, Bc.)
Pozice: Studuji magisterske
Reputace:   78 

základy programování

dobrý den, hodlám trochu zabrousit do programování, vím, že existuje spousta jazyků, (pokud pletu, prosím omluvte mne)
mám malé zkušenosti s Csharpem a pascalem, jak byste mi jako samoukovi doporučovali začít? pořídit si literaturu? nebo html, php pro webové stránky? myslím něco, co bych využil na vysoké škole (čvut, matfyz apod)
+ software, děkuji vám

• (téma jako nevyřešené označil(a) hradecek)

#2 25. 11. 2010 19:27

VojtechSejkora
Reputace:   

Re: základy programování

↑ mikl3:
tak to bych ti doporušil se učit programovat a ne se učit syntakse nějakého jazyka, tedy nějaké algoritmy... na zde najdeš několik zajímavých věci, ohledně algoritmů... a to využiješ určo na obou školách:D

jen můj názor někdo může mít trošku jiný:)

#3 25. 11. 2010 19:31

mikl3
Škola: FS ČVUT (12-16, TZSI, Bc.)
Pozice: Studuji magisterske
Reputace:   78 

VojtechSejkora napsal(a):

↑ mikl3:
tak to bych ti doporušil se učit programovat a ne se učit syntakse nějakého jazyka, tedy nějaké algoritmy... na zde najdeš několik zajímavých věci, ohledně algoritmů... a to využiješ určo na obou školách:D

jen můj názor někdo může mít trošku jiný:)

tomu odkazu vůbec nerozumím :D těmi znalostmi pascalu jsem myslel program, který přepíše vložený text pozpátku např., nic složitějšího

#4 25. 11. 2010 19:49

hradecek
Pozice: Student
Reputace:   25 
Web

↑ mikl3:
Ja som začínal s C++ a popri tom som skúšal Pascal, Basic atď., ale to veľmi neodporúčam :).