Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
1. Nech a=b+3.Akú hodnotu nadobude výraz .....(a-b) na 3 ?
2. O koľko je súčet prvých sto párnych prirodzených čísle vačší ako súčet prvých sto nepárnych prirodzených čísel ?
3. Ktorý z uvedených útvarov je stredovo súmerný ?
A. rovnostranny trojuholník,,,B. polkruh,,,,C.rovnoramenny lichobežník,,,,D. kosoštvorec
4. Súčet piatich po sebe idúcich prirodzených čísely,z ktorých prostredné je n, je :
A: 5n-5 ,, B: 5n ,, C: 5n+5 ,, D: n+5
5. Cena lyží sa dvakrát zvyšovala vždy o 20%. Po druhom zdražení stáli lyže 1 440,-Sk. Aká bola ich původná cena ?
6. Vyjadri obsah štvorca pomocou dĺžky jeho uhlopriečky "u"
PROSIM POMOC
Offline
↑ freans:
Zdravím, téma nesplňuje místní pravidla a nepatří do sekce "Zajimavých úloh". Můžeš si to rozdělit na jednotlivé úlohy a s návrhem vlastního postupu umístit do témat sekce Střední škola (protože bohužel) nebo Základní škola.
Na první otázku odvídá kolega BakyX v příspěvku 2 (upřesňje v př.4) a kolega byk7. Kolegům děkuji. Tuto otázku můžeš s nimi konzultovat v tomto tématu. Pro zbytek se založ, prosím samostatná téma podle pravidel.
-----------------
"Co se tyce vlastnosti, je zapotrebi upresnit o jake se jedna. Sudost, lichost (resp. ve lovenstine parnost, neparnost)" (c)
Offline
Téma označím za vyřešené, jelikož všechno je vyřešeno zde.
Na větší poděkování pro kolegy, než zafajfknutí témat, se "tazatel" ↑ freans: nezmohl.
Kolegům děkuji za řešení. A budu doufat ve větší podporu dodržení místních pravidel.
------------------
"Význam matematiky na školách není jen v aplikacích matematiky. Její význam na výchovu člověka je daleko hlubší"... (c)
Offline