Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 12. 12. 2011 19:07

elypsa
Místo: Stará Boleslav
Reputace:   40 

MFF finanční matematika

Dobrý den,
rád bych se zeptal někoho, kdo například studoval tento obor či má alespoň větší přehled o studiu na této škole.
Jsem student 4letého gymnázia a tento rok maturuji. Mezi mé koníčky patří hlavně matematika a cizí jazyky. Matematika mi na gymnáziu nedělá problém. Určitě nejsem ten typ, co se nemusí učit a i přesto písemky píše "s prstem v nose". Ovšem určitě mi nedělá problém se látku naučit a pochopit ji. Ve svém volném čase si něco i spočítám a hlavně jsem velký paličák, takže dělám vše pro to, abych dokončil to, co jsem začal. Proto kdykoli se něco chci naučit, snažím se látce maximálně porozumět a ne si jen spočítat příklady, co by profesorka dala do písemky, ale i si zkusit těžší a problematičtější a pak je případně zde s Vámi dořešil.
Dále chodím na seminář matematiky, který vede jedna doopravdy perfektní profesorka, která nás velmi dobře připravuje na vysokou ( derivace, limity, lok. maxima a minima, integrace primitivních fnc. apod.).

Ovšem nejsem ani typ, co by už teď uměl něco nad rámec středoškolského učiva - kubické rovnice a nevím co ještě, co tu a tam slyším od jednoho spolužáka z oktávy. Dále takové věci, jako matematické olympiády jsem příliš neřešil, popravdě nevím ani proč. V každém případě mé logické myšlení také nepatří k nějakému top vrcholu.