Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 08. 02. 2013 12:48

a2r@seznam.cz
Zelenáč
Škola: FEK ZČU Plzeň
Pozice: doktorand
Reputace:   

hledám vhodný software

Dobrý den, mám začátečnický dotaz. Hledám software, které umožní základní editaci matematických vzorců. Jsem začátečník se složitější matematikou, a tak mě zajímá "výchozí" program, na který mohou navazovat složitější programy - tedy hledám něco, co je pro začátek hodně jednoduché a mohu se na tom naučit základy, které využiji u složitějšího software. Nějaké programy jsem našel, ale z recenzí mi není jasné, který je vhodný pro začátek, tj.nepotřebuji na tom dělat složité zápisy, ale zároveň se chci připravit na práci v nějakém náročnějším software typu Wolfram Alpha (on-line). Nemáte nějaký typ? Komplikací je, že používám MAC OSX - zdá se mi, že pod winodows takové programy existují, ale pro MAC to je asi špatné?

#2 08. 02. 2013 13:48

vlado_bb
Moderátor
Škola:
Reputace:   144 

Re: hledám vhodný software