Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 12. 02. 2009 11:50

perikla
Zelenáč
Příspěvky: 1
Reputace:   
 

teorie pole torze

Zdravim vsechny a rad bych zde rozvinul diskusi na tema torzniho pole. Co si o tom myslite? Zajima me kriticka analyza moznosti techto technologii. Podle nekterych zdroju muze toto nove paradigma posunout lidstvo do nove epochy uz v relativne velmi kratke dobe. Dekuji za nazory.

Offline

 

#2 14. 11. 2009 23:56

Pavel Brožek
Místo: Praha
Příspěvky: 5694
Škola: Informatika na MFF UK
Pozice: Student
Reputace:   194 
 

Re: teorie pole torze

Zdravím, diskusi tady asi nerozvineš. Studuji teoretickou fyziku, o torzním poli jsem ještě ani neslyšel. Takže pochybuji, že zde (fórum je převážně matematické) najdeš někoho, kdo by se o toto téma zajímal.

Díval jsem se na internet, jestli bych našel nějaký důvěryhodný zdroj k tématu. Nehledal jsem teda pečlivě, ale úspěšný jsem moc nebyl. Neměl bys třeba odkaz na nějaký článek shrnující v čem tato teorie spočívá?

Offline

 

#3 15. 11. 2009 00:22

Kondr
Veterán
Místo: Linz, Österreich
Příspěvky: 4246
Škola: FI MU 2013
Pozice: Vývojář, JKU
Reputace:   38 
 

Re: teorie pole torze

wiki napsal(a):

Although the basic postulates of these theories are full of contradictions and scientifically nonsensical statements[5], it does not stop torsion field theory from being hailed as the scientific explanation of homeopathy, telepathy, levitation, clairvoyance, ESP, and other paranormal phenomena.

http://en.wikipedia.org/wiki/Torsion_field

No nevím, přijde mi to jako sci-fi.


BRKOS - matematický korespondenční seminář pro střední školy

Offline