Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Dobrý večer,
ve škole jsme dostali příklady z fyziky na opakování. Sedím tu nad nimi více než půl hodiny a zatím jsem udělala jen 2 z nich. Úplně jsem to zapomněla, sešit i učebnici z loňska nemám momentálně k dispozici a na internetu se mi toho také moc najít nedaří. Nemohl by mi někdo pomoci?
http://www.imagebam.com/image/0b1c7896889547
Předem díky
Offline
↑ zdenek1:
Dobrý den, díky za pomoc. Chci se zeptat, jestli u té 11 bude 11a A a 11b D?
Zároveň bych chtěla vás nebo někoho jiného poprosit o pomoc s dalšími úlohami. Ty grafy absolutně nechápu a ani se nepamatuji, že bychom něco takového probírali...Něco jsem zkusila najít na internetu, ale nevím, jestli to je dobře. Máme zkusit udělat úlohy do 29 (včetně). Tak kdyby se někdo nudil...
http://www.imagebam.com/image/62b05297022241
Offline
↑ DeZie:
Celý ti to už dělat nebudu, ale k těm grafům (19)
1-2 co vidíš? teplota je konstatní a objem se zvětšuje, takže izotermický děj
1-3 objem přímo úměrný teplotě, takže izobarický děj
protože , jsou počáteční hodnoty - a tudíž konstanty - je to přímá úměra, a to je přesně to, co je na grafu.
ke 26
a) máš dobře, b) je úplně stejné - vypočítáš plochu příslušného obrazce, tj. trojúhelníka.
Offline