Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
↑ Elisa:
Zdravím. Ten druhý integrál je sestaven nějak zmatečně (obrazec v pravé části je trojúhelník, takže tam v integrandu určitě nemůže být x^2). Navíc je zbytečný - obsah uvedeného (pravoúhlého) trojúhelníka) = podle uvedeného náčrtku 1*1/3 /2 = 1/6.
První integrál vyšel 1/3, takže celkově 1/3 + 1/6 = 1/2.
Edit - pozdě, ale už nechám.
Offline
Offline
Ahoj ↑ Elisa:,
Hladane suradnice spolocnych bodov su .
Offline
Ahoj ↑ Elisa:,
Mas dane tvoje funkcie implicitne. Tak najprv ich vyjadri vo forme y=...
Offline
Ahoj ↑ Al1:,
Aj to je v osnovach strednych skol?
Offline
↑ vanok:
Zdravím,
na tvou otázku musí odpovědět, že nevím. Navíc na školách nejsou osnovy. Byly vymyšleny rámcové vzdělávací plány (RVP), na jejichž základě si školy vytvořily své vlastní školní vzdělávací plány (ŠVP). A co si do nich daly, záleželo jen na nich, pokud to spadalo do RVP. A také záleží na učiteli. Je-li matematik s otevřenou myslí, nebo se drží jednoho naučeného postupu. A bohužel těch druhých je dost. Dokonce jsem se setkal při doučování studentů, že učitel neuznal jiný postup v písemce. A ač byl výsledek správný, student obdržel pětku.
Hezký den.
Offline