Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Stránky: 1
ahoj ↑ aniuce:,
a co se má pozorovat nebo zkoušet?
Offline
↑ Eratosthenes:
:-)
Mňa zas zaujalo, či ide o nejakú prácu alebo ozaj o pozorovanie a skúšanie...
Offline
v didaktice matematiky (ZŠ) máme každý nějakou úlohu (ukázat příklady) na induktivní přístupy (děti sami zkoumají a hledají, přijdou si nato sami)
já mám Pozorování a pokus v geometrii
kolegyně měla pozorování a pokus v geometrii a tam měla
k pozorování
u každé množiny se měly najít vlastnosti, takže například, že jsou to celá čísla nebo iracionální
pak měla přiřazení států u kterých měla vypsáno, kolik bylo medailí např {0,3,6} a pak byly koláčové grafy a pozorovalo se, co k čemu patří
k pokusu měla například tabulku s čísly a najít 3 čísla jejichž součet dá 250 nebo potom algebrogramy
takže tohle bych nějak potřebovala napasovat na tu geometrii
k pokusu už snad něco najdu, ale to pozorování mě nic nenapadá, tak jestli něco poradíte
Díky
Offline
↑ aniuce: v tom případě asi nejvděčnější budou nejrůznější aplikace metody Monte Carlo (lze určitě vygooglovat). Na ZŠ speciálně narysovat na A3 jednoduché geometrické útvary a zjišťovat jejich obsah - nejdříve pokusem, potom změřit potřebné délky a ověřit výpočtem...
Offline
Děkuji, snad to tak bude stačit
↑ Eratosthenes:
Offline
Ahoj
Tvoje prva tema, ktora sa tyka za tyka pozorovania celych cisiel a iracionalnych cisiel sa zda pre deti zo zs priliz tazka.
Popis presne pouzity protokol co sa tyka tejto temy.
Dakujem.
Offline
Ahoj ↑ aniuce:,
Ako deti vedia, ze je iracionalne cislo?
To im musel asi niekto povedat. A na takej viere, sa nemoze robit o tom pedagogicke pozorovanie.
( to ze deti niekoho pocuvali nestaci)
A to robi cely postup neplatny.
Vsak velmi malo aj stredoskolakov .... to nevie dokazat.
Vies dokazat, ze Je irationalne cislo?
Offline
Mas pravdu. Ale to nemalo s nou nic spolocne. Len taka tema sa mi zda nemozna. Ako sa moze pytat niekto nieco co nerozumie ( no vlastne ide skor o deontologiu... necaka sa od buducich ucitelov aby ovladali to co ucia? )
Ale kolegina ma pravdu, ze si vybrala geometriu. Tam iste nebudes mat problemy.
Vsak je v geometrii vela moznych pozorovani, ktore iste ovlada.... a su pristupne aj detom.
Ak by hladala take temy mozem jej navrhnut take co by sa dali pouzit.
Offline
Stránky: 1