Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Stránky: 1 2
Před vložením dotazu do této sekce přečtete, prosím, pravidla a následující text úvodního tématu.
Sekce je určena pro diskusi náročnějších studijních úloh studentů oborů a fakult s profesním zaměřením na matematiku a její využití, např. matematické a fyzikální fakulty, obory matematického a fyzikálního inženýrství, fakulty proslulé vysokými požadavky na matematiku (typu FJFI ČVUT), obory aplikace matematiky, teoretická informatika a pedagogické obory se zaměřením na matematiku apod.
Doporučujeme sem umísťovat "dôkazové a netriviálne netradičné úlohy, prípadne zaujímavé vlastnosti matematických objektov" (c)
Sekce je také určena pro diskusi odborných problémů a dotazů profesních matematiků a dotazů spojených s náročnějším využitím matematického aparátu při řešení praktických a teoretických úloh (např.).
Z výšeuvedených důvodů sekce předpokládá kvalitní zpracování úvodních příspěvků témat (dle uvážení Moderátorů do sekce mohou být přesunuty kvalitně zpracované nevyřešená témata z jiných sekcí (buď s ohledem na vývoj debaty v tématu, nebo v případě nereagování do 24 hodin od založení). Přesun ze sekce "Pokročilá matematika" do jiných sekcí se provádí bez zanechání přesměrování, výpis vlastních témat najdete ve svém profilu, nebo jinou formou vyhledání - viz úplně dolní část hlavní strany.
V případě, že neřešíte aktuální studijní úlohu nebo profesní problém, ale považujte dotaz za zajímavý pro kolegy, umístíte ho do příslušné tematické sekce "Zajímavých úloh" v dolní častí hlavní strany fóra.
"Pokud si nejste jisti, kam svůj dotaz umístit, nebo nevíte, co vyšší matematika je, využijte sekci Vysoká škola: Úvod do studia." (c).
Offline
Stránky: 1 2