Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
↑↑ Miky4:
Vyšly mi tedy 2 kořeny: -2 a 5/3, ale teĎ nevím jak zpátky, když nevím x
Offline
↑ Miky4:
Takže -2=log10^-2 a 5/3=log10^5/3. Ale to mi vycházejí pořád ty samé kořeny a né 0,01 a
Offline
↑↑ terezkaaaaa5:
děkuji, úvodní příspěvek jsem četla, rovněž jako podpůrnou poznámku kolegy Miky4 v příspěvku 2. Ale jak vidíš sama, v tématech, kde jsi dala jen jednu rovnici, je lepší přehled a pohodlnější odezva. Dodržení pravidel určitě nebude považováno za spam :-)
↑↑ Takjo:
k zápisu násobení - platí pokyny pro TeX a ještě více poznámky kolegy Mariana o Vánocích.
Doufám, že jste téma dořešili, abych tu nenarušovala integritu. Pokud byste chtěli nějaké další užitečné doporučení, jsem vám plně k dispozici :-)
Offline
jelena napsal(a):
děkuji, úvodní příspěvek jsem četla, rovněž jako podpůrnou poznámku kolegy Miky4 v příspěvku 2.
To nebyla podpůrná poznámka, určitě teda to neměla být poznámka podporující či nabádající k porušování pravidel. Tedy omlouvám se za ni, pokud tak byla pochopena. Chtěl jsem jen vyjádřit určité pochopení důvodu, proč to udělala. Ty si nemyslíš, že "bordel" v jednom tématu je menší zlo, než "bordel" v seznamu témat? (asi ne, ale přesto se zeptám :D)
Offline
↑ Miky4:
20 témat "Kvadratická rovnice" - žádný problém. V dolní části Hlavní strany fóra je takových možností pro zobrazení témat, že bych v tom problém neviděla. Samozřejmě, je dobře, když Terezka projeví větší kreativitu ve smyslu doporučení.
Témata, do kterých jsi psal, jsou označena tečkou.
Zde jsem měla rozbor více úloh v tématech, pokud je zájem.
Offline
↑ jelena:
Ano, tyto argumenty chápu. A pokud 20 témat "Kvadratická rovnice" nevadí, pak je vše v pořádku. Ale myslím si, že je to ale jen autorovo mínus a jeho chyba, pokud nedodrží pravidlo 2 a v důsledku toho poté nastane situace jakou popisuješ-téma se stává nepřehledným a vznikají chyby. A pokud toto nastane, tak se z toho zakladatel tématu poučí a příště to už neudělá. Pokud to nenastane, (jakože máš pravdu a nastane to asi skoro vždy) tak v čem je problém? V tom, že se porušilo pravidlo? Nemám pravdu?
Offline
↑ Miky4:
To je složité a na delší debatu. Zakladatel tématu se těžko z něčeho poučí, protože si to většinou ani neuvědomí (nebo se nedoví).
Ono je celkem zajímavé sledovat vývoj vzniku jednotlivých bodů pravidel a prosazování/respektování - a celkově analyzovat vývoj "virtuálního plácku" (tak říkám tomuto fóru). Bohužel nemám dost času a odborných předpokladů, abych se dopracovala k nějaké ucelené analýze.
V každém případě je velmi málo opodstatněných důvodů (až na ukázky vzorových písemek nebo jiných souborných materiálů s následným založením samostatných témat) dávat do tématu více, než jednu úlohu. A tedy porušovat pravidlo č. 2 :-)
Označím za vyřešené.
Offline