Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 12. 06. 2013 19:15

Lukee
Administrátor
Místo: Opava
Příspěvky: 1853
Škola: UPOL, Informatika
Pozice: Roznašeč reklamních bannerů
Web
 

Interaktivní matematika

Po delší době jsem zase zkusil něco naprogramovat: http://www.matweb.cz/lab/scitani/ Demonstruje to postup sčítání. Líbí? :-) Zkusím toho naprogramovat víc, ale dá to docela zabrat :-(.


2+2=4

Offline

 

#2 13. 06. 2013 00:49

jelena
Jelena
Místo: Opava
Příspěvky: 30020
Škola: MITHT (abs. 1986)
Pozice: plním požadavky ostatních
Reputace:   100 
 

Re: Interaktivní matematika

Zdravím,

to je tak akční, že teď neusnu :-) Na můj pohled je to moc rychlé, nepřehledné a asi ještě ve vývoji (918+98 to nesečetlo?).

Pokud jde o "něco naprogramovat" ve smyslu vlastního sebevývoje (nebo domácích úkolů pro "nebohé prváky"), tak určitě ano, ale jinak se mi zdá, že podobných věcí je hodně už a nevím, jak se to sleduje. Proč nepřidáváš anketu se standardizovanou poslední otázkou?

Pokud se zítra nepřihlásím, tak budu považovat, že jsem byla příliš drzá :-)

Offline

 

#3 13. 06. 2013 01:51

Jan Jícha
Veterán
Místo: Plzeň/Mnichov
Příspěvky: 1801
Škola: ZČU - FST - KMM
Pozice: Safety Engineer
Reputace:   74 
Web
 

Re: Interaktivní matematika

Zdravím, pro některá čísla (je jich asi hodně) to vskutku nefunguje.

Také mi to připadá moc rychlé. A upřímně v tom nevidím "budoucnost" ...

Offline

 

#4 13. 06. 2013 07:49

jarrro
Příspěvky: 5472
Škola: UMB BB Matematická analýza
Reputace:   303 
Web
 

Re: Interaktivní matematika

tiež potvrdzujem, že častejšie sú tam nesprávne výsledky


MATH IS THE BEST!!!

Online

 

#5 13. 06. 2013 21:27

Lukee
Administrátor
Místo: Opava
Příspěvky: 1853
Škola: UPOL, Informatika
Pozice: Roznašeč reklamních bannerů
Web
 

Re: Interaktivní matematika

Kuš, ono to dělalo neplechu, když bylo výsledné číslo o řád větší než oba sčítance. Jsem zase opravoval jednu chybu, abych druhou vyrobil a na konci jsem to celé nezkontroloval. Už by to mělo být v pořádku. Jestli to blbne ještě pro některá čísla, tak řekněte.

jelena napsal(a):

Proč nepřidáváš anketu se standardizovanou poslední otázkou?

Protože mi nejde o to, abych věděl, že se to x % líbí a 100 - x % nelíbí. Jde mi o konkrétní připomínky.

Jan Jícha napsal(a):

Také mi to připadá moc rychlé. A upřímně v tom nevidím „budoucnost” ...

Zkusil jsem to zpomalit. Já v tom trochu budoucnosti vidím, ale je to celkem náročné na vytvoření a i když budeme předpokládat, že současná verze už funguje pro všechna čísla, tak to pořád vypadá škaredě. Samozřejmě to má být pouze doplněk k textu, bude to mezi kapitolami o sčítání. Pamatuji si, že když jsem se já učil nějaké složitější algoritmy, tak mi podobné animace dost pomáhaly.


2+2=4

Offline

 

#6 14. 06. 2013 22:51

jelena
Jelena
Místo: Opava
Příspěvky: 30020
Škola: MITHT (abs. 1986)
Pozice: plním požadavky ostatních
Reputace:   100 
 

Re: Interaktivní matematika

Jestli to blbne ještě pro některá čísla, tak řekněte.

:-) zkoušeli jste někdo zadat alespoň jedno z čísel 0?

Protože mi nejde o to, abych věděl, že se to x % líbí a 100 - x % nelíbí. Jde mi o konkrétní připomínky.

Ovšem z otázky v prvním příspěvku:

Líbí? :-)

to nijak neplynulo. Zpomalením se to vylepšilo, ale asi nejsem správná hodnotitelka v tomto případě (když už, tak spíš video s komentářem, tak musím moc domýšlet) - uložila jsem mladší věkové skupině, aby se na to podívala a napsala názor. Snad téma čte i někdo z kolegů ze sekce ZŠ a přispěji názorem, děkuji.

Offline

 

#7 15. 06. 2013 08:13

jarrro
Příspěvky: 5472
Škola: UMB BB Matematická analýza
Reputace:   303 
Web
 

Re: Interaktivní matematika

tak už to sčítava dobre snáď ešte nula ako vraví jelena mne osobne vyhodí allert, že sčítať sa dajú len čísla podľa mňa by nebolo od veci možnosť určiť si základ alebo základy  sústavy v akom resp. akých  sa má počítať


MATH IS THE BEST!!!

Online

 

Zápatí

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson