Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
❗22. 8. 2021 (L) Přecházíme zpět na doménu forum.matweb.cz!
❗04.11.2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
❗23.10.2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Stránky: 1 … 21 22 23 24 25 … 35
Ahoj ↑↑ jelena:,
Ano, to je dokonaly nazov.
Offline
zdravím, Alena Janska vždy pridávala temata na reparát, nejak Ste jej to povolili. Nemohli by Ste mi povoliť funckionalne rovnice v sekcii zaujimave stredoškolske ulohy (ja spiš by to daval do obyčajnych VŠ). Neviem kto by mi mohol poradiť, nemám paypail, akurát tak + možem davať.
Offline
↑ miso16211:
Zdravím, Mišo, však Tobě nikdo nezakazuje přidávat své úlohy do sekce "Zajímavé pro SŠ", dokonce jsem Tobě takové téma přesouvala do Zajímavých.
Pokud se připravuješ na korespondenční soutěž, potom rozbor takových úloh v sekci Zajímavých je přesně ve smyslu příspěvku kolegy Kondra. Do sekce VŠ bych takové téma nedávala, tak se zatoulá.
Jen by bylo dobré upřesňovat, zda potřebuješ pomoc s rozborem, nebo zda je to zajímavá úloha pro ostatní. Osobně žádný problém s umísťováním nevidím - Ty snad ano? Děkuji.
Offline
S umistnenim nie, ale zaujimave ulohy by som podával omnoho víc, ale je to také riešim to z toho pdf. rešim, rešim a zrazu nepohnu s tým aj keby som rozmyslal nad tym pul dňa. Potom mi to nekdo objasni a potom môžem isť ďalej. Jeden priklad za cely den. Stašne pomaly to jde.
Offline
↑ miso16211:
"omnoho víc" to raději ne - přiměřeně, prosím. Také musíš počítat, že kolegů schopných Tobě odpovědět v sekci Zajímavých není moc, je čas prázdnin a zkouškových období atd.
Ať se Tobě vede v přípravě a řešení, zdar přeji.
Offline
Dekuji. Ja myslim, že přimerane znamená 1 -3 priklady denne. Či aký počet myslíš?
Offline
↑ miso16211:
ano, Mišo, myslím, že to bude rozumný počet - konec konců uvidíš sám, jak se bude reagovat, podle toho případně počet upravíš. A nejlépe postupně, až se vyřeší, potom přidávej další.
Offline
http://forum.matweb.cz/viewtopic.php?pid=247848#p247848
Přesunte tohle někam prosím, ikdyž opravdu nevím kam.
Offline
Kopie tématu je v algoritmech, Tebou uvedený link stačí dotyčného lehce výchovně proplesknout ať si nezakládá duplicity a vlákno locknout
Offline
Stastlivy novy rok vsetkym.
Toto cvicenie,
http://forum.matweb.cz/viewtopic.php?id=39079
aj ked pomalicky riesene sa mi zda ze by mohlo ist do vzorovych pprikladov / Funkcie,limity...
Dakujem
Offline
Zdravím. Je tu jedna duplicita: Statistika a Statistika. Prosím vymazať ten prvý odkaz, keďže sa nachádza v nesprávnej sekcii. Ďakujem
EDIT: Téma v sekci fyzika zamčeno. janca361
Offline
Pozdravujem ↑ vanok:,
toto si nikto zatial nevsimol.
Offline
↑ vanok:
Téma jsem četla (mám v něm také příspěvek), velmi děkuji za čas a podrobné vysvětlení pro kolegu. Můj názor je, že v tématu je obrovský kontrast mezi velmi skromnou přípravou a orientaci VŠ studenta a kvalitou odpovídajícího.
Pro nastavený velmi smutný obrázek kvality VŠ jsem velmi váhala s umístěním do Vzorových. Nakonec jsem upravila úvodní příspěvek a téma přesunula - snad je to v pořádku. Děkuji za případné doporučení.
-----------------------------------------------------------
Ohledně "Vzorových úloh" bychom mohli pokračovat v tomto tématu. Děkuji za případné další náměty.
Jen připomenu, že fórum dnes oficiálně a méně oficiálně podporuje několik webů, kde vzorové úlohy jsou a také fórum má možnost vyhledání témat při tvorbě nového tématu + má MatWiki. Tedy údržba sekce "Vzorových" je nejen náročná, ale i celkově diskutabelní.
Děkuji.
Jelena
Offline
↑ jelena:,
Srdecne pozdravy.
To mas pravdu o probleme co pises, ale mozno aj tazkosti kolegov maju formativky charakter
A moje otazky, su casto, banalnosti, co by som sa pytal na skuske aby som si utvoril obraz o vedomostiach studenta.
Dufam ze to tu nevadi, ze vsetci co posielaju prispevky a ani nepozdravia, tak im to pripomeniem... ked uz, asi, nedostali taku vychovu.
Inac pridavam priklad co patri do vzorovych prikladov: Linearna algebra:
http://forum.matweb.cz/viewtopic.php?pid=249683#p249683
Potom navrhujem tiez tam pridat tuto klucovu myslienku (co by bolo skoda zakopat a zabudnut)
http://forum.matweb.cz/viewtopic.php?pid=249691#p249691
lebo vidim, ze taketo problemy su tu riesene nesikovnym sposobom, len ako aplikacie vzorcov, ktorym ti co ich pouzivaju ani nerozumia.
Dakujem
Offline
↑ vanok:
Také hezký pozdrav a děkuji za příspěvek a návrhy na přesuny :-)
a) problémům kolegů, co posílají otázky, se můžeme věnovat, co nám čas a nálada dovolí, ale těžko můžeme suplovat různé stupně vzdělávání.
b) způsob vedení dialogu v tématu je zcela na zúčastněných (za dodržení netikety) - tedy pokud považuješ za vhodné pokládat otázky, určitě je to na místě. Pokud druhá strana nereaguje - nedonutíme. Jinou formu komunikace například volí kolega Zdeňek - také v pořádku.
c) sekci "mateřská školka" jsme ještě neotevřeli - tedy část kolegů nezdraví, potom zároveň s vysvětlením matice přechodu se může dostat i jiných, pro život důležitějších, poznatků. Ale, že bych si to dávala za cíl, to určitě ne.
Osobně - přímo výskyt pozdravu nepovažuji za nezbytně nutný - pokud je jinak příspěvek psán ve vstřícném a slušném tonu, tak je to také v pořádku. Zde jsem vysvětlovala, proč nezačínám své příspěvky "Hele" :-) Pro mne je třeba opravdu velký problém Tobě tykat, vůbec mi to nejde.
Ohledně přesunu do Vzorových - lineární algebře skoro nerozumím, první téma se mi jeví jako kompletní a ucelené, přesunu. Druhé téma bych si představovala lepší přidat k jinému tématu jako jako součást kompletnější úlohy, ale přesunu. Děkuji.
Už jsem psala, že údržba Vzorových je taková nejasná a těžká.
Omlouvám se, pokud jsem se nedostatečně věnovala tématu - v reálu mně asi před hodinou odešla žehlička - fakt pěkná, nad ni uvažuji více.
Offline
↑ jelena:,
Najprv mala poznamka, na temu co je vhodne: mozno je dolezite je asi systematicky radit len ludom co poslu ich pokusy o riesenie problemu... vsak ako inac uccine radit?
Asi mas pravdu , co sa ludia nenaucili do 6 rokov to je potom uz neskoro... aj ked je to na ich skodu.
Ta druhe tema je kratke ale klucove, ako som to uz vyjadril: zda sa mi ze treba dokonale rozumiet to co sa v nejakom cviceni pouziva...Ak budem mat cas napisem ( bez diakritiky ) nieco podrobnejsie na tu temu .... a potom z toho urobime definitivny vzor.
Tak na dnes koncim... pekny vecer aj bez matematiky.
Offline
↑ vanok:
děkuji - představu o stylu jako autorů dotazů, tak i ochotných rádců jsme v předminulém roce sepsali do novely pravidel a vhodných doporučení - myslím, že podařených.
Nakonec každý aktivně působící si udělá jasnou představu o efektivitě reakce na úvody typu "Vůbec nevím, jak na to".
Vzorové úlohy určitě má smysl tvořit a také se odkazovat, ale opět přesně tak, jak čas a nálada dovolí. Dnes jsem využila možnost komplet okopírovat úlohu od kolegy Zdeňka - děkuji za úžasnou úsporu času. Pokračujme však v tématu pro vzorové úlohy, abychom nerušili klid vážených Moderátorů.
Také pěkný večer.
Offline
↑ jelena:,
Pozdravy...
Ako vidis zasa ti pisem pre veci co by nemalo existovat
Tu mam jedneho kolegu, co by mi chcel rozkazovat co mam robit
http://forum.matweb.cz/viewtopic.php?id=39613
Co sa robi z takymy ludmy, co by chceli len vyuzit inych?
Inac napisal som nejake rady do tohto cvicenia ( rady a pochopitelne nie riesenie)
http://forum.matweb.cz/viewtopic.php?id=39463
len aby som doplnil tvoje pisanie tam.
Offline
↑ vanok:
Také pozdrav,
Děkuji za upozornění a doufám, že všechno se dostalo do správných směrů - kolega se omluvil a spolupracuje, druhý kolega umístil řešení.
kolega vanok napsal(a):
Ako vidis zasa ti pisem pre veci co by nemalo existovat
Nemalo, ale existuje - s tím je třeba počítat - pokud se nelibí tón v tématu, tak klidně nepokračovat v debatě a je to. Nemá smysl více provokovat nebo vychovávat. Je ovšem velmi málo případů, kdy nešlo k dohodě. Věřím, že i teď se tak stalo.
-----------------------------------------------------------------------
Zde OT: již jste, prosím, hlasovali za modrou sosnu nebo zelený smrk? Děkuji :-)
Offline
POZDRAVY ↑ jelena:,
dakujem ze vzdy odpovies
Prosim premiestnit toto cvicenie do vzorovych cvicenie z linerarnej algebry
http://forum.matweb.cz/viewtopic.php?pid=253289#p253289
Vopred dakujem
Offline
↑ vanok:
:-) děkuji za důvěru a za řešení a také pozdrav. Přesunu.
Nějaké rozsáhlé plány s úklidem a přesunem Algebry měl kolega Kondr (s kolegy), poptám se v sekci Moderátorů, jaká je statistika přesunu - zlá nebo horší...
Offline
Pozdravujem ↑ jelena:,
Isty LukasM
mi mimoriadne drzo pise
http://forum.matweb.cz/viewtopic.php?pid=253391#p253391
Pochopitelne som mu znizil jeho reputaciu, co je minimum.
Ale pokial sa mi verejne na tomto fore neomluvi, nech nikto necaka dalsie moje prispevky.
Ak tu niekto konstatuje anomaliu, tak je okamzite dovolene ho urazat?
Taketo metody su mi cudzie... a nepochopitelne.
Offline
Stránky: 1 … 21 22 23 24 25 … 35